Tuesday, February 24, 2009

++ tungging langgang tunggang tebalik...TErgoLek++

hari ne terasa KEBENGANGAN DAN KEBENGONGAN dh menguasai dri aku....
aku benci TdI..aku bnci ostEL... bknnya aku xbrsyukur kan dpt dok ostEL.. tp kalo hr2 camni ada gak ar bait2 ketakpuasan hati ni... xpa la..abaikan sbb aku dh bengong...
MySpace

*asyek xdak ayaq*
*tenet cam bongos ja..ikt suka bla2 nak mai..*

++ oLeh sbb aku dh PENIN, PUSIN, dan segala bagai la... aku nk ajak koRang semua bengong n PeNIn macam aku gak..... SILA BACA CERITA DIBAWAH NI: (setelah diADAPTASI dan diINOVASIkan oLeh aku)

++ KELUARGA TUNGGING LANGGANG ++

Beberapa tahun lepas RazLAN jumpa seorang janda bernama SutiNah yang mempunyai anak dara bernama RoNa. RazLAN berkahwin dengan SutiNah dan RoNa jadi anak tiri RazLAN.

Selepas itu bapa kepada RazLAN, aZrOni berkahwin dengan anak tiri RazLAN, RoNa.
Ini membuatkan RoNa, jadi mak tiri kepada RazLAN yang sebelum ini anak tirinya. Jadi ayah RazLAN, aZrOni adalah anak tiri RazLAN dan memjadikan SutiNah sebagai Mak Mertua kepada Bapak Mertuanya sendiri.

Selang beberapa bulan kemudian, RoNa anak kepada isteri RazLAN iaitu SutiNah telah melahirkan anak lelaki, BeNjamin. Jadi BeNjamin dalah adik kepada RazLAN. Tetapi BeNjamin adalah anak kepada RoNa, anak kepada isteri RazLAN, SutiNah. Menjadikan BeNjamin adalah cucu kepada isteri RazLAN, iaitu SutiNah. Sekaligus menjadikan RazLAN datuk kepada BeNjamin, adiknya sendiri . HMMM.... Itu tak seberapa lagi.

Selepas itu, RazLAN dan SutiNah mendapat anak bernama Jayzee. Sekarang RoNa, anak tiri kepada RazLAN dan merangkap Mak mertua RazLAN menjadi kakak dan juga nenek kepada Jayzee. Jadi ayah RazLAN, aZrOni menjadi abang ipar kepada anak RazLAN yang mana kakak ipar Jayzee adalah isterinya RoNa,.

SutiNah adalah makcik kepada anaknya sendiri, RoNa... Anak RazLAN, BeNjamin adalah sepupu kepada ayah RazLAN iaitu aZrOni dan yg paling bestnya RazLAN adalah datuk kepada dirinya sendiri...
muahahahahahahahhahaha... .isk isk isk... .. nennooo nennooo..neenooo..nenoooo.. phewiiittttt tebabooooooooooo.. aku pening... .... aku sENDIRI naik fening menterjemahkan semua nih!!

MySpace

7 comments:

Anonymous said...

mereng ka apa imah ne..

imaHbukaNsaya said...

ya la.. sbb tu nk ajak hmpa smua mereng gak..

Anonymous said...

imah gilee + merengg...
hahaha~

Anonymous said...

sapa plak dh ronaronimakaroni neh... haishhh..

Anonymous said...

u know me imah...lalala~

Anonymous said...

hahaha... of coz la i know u...
urm... mstila ronaronimakaroni kan.. wahaha~

Anonymous said...

i la pembekal ronaronimakaroni...lalala~